søndag den 2. august 2015

Sidste feriedag... Snøft!

Snøft, sidste feriedag er nu overstået og i morgen venter hverdagen igen. Er jeg klar? Hmm ikke helt synes jeg. 

Vi har simpelthen haft den skønneste ferie nogensinde. Nej hvor har det bare været rart at være sammen alle fire. 

I dag var heller ingen undtagelse. 
Vi startede dagen med at gå en tur ned til byen og hjem igen (apropos den udfordring jeg omtalte igår ;-))

Da vi kom hjem var der dømt afslapning i haven til den store guldmedalje. Sidst på eftermiddagen blev der handlet, bagt bananbrød, pizzasnegle og pizza, så nu kan en ny uge bare komme an. 

Og for det så ikke skal være løgn, så løb jeg også lige 3,5 km efter ungerne var puttet - jeg skal jo vinde den udfordring for pokker!!! 

Og nu er jeg så den heldige vinder af at dele seng med denne lille skønhed. Livet er da herligt ❤️


Ingen kommentarer:

Send en kommentar